Creativity house

Hej! Jag har inte skrivit sa mycket i bloggen pa sistonde
sa darfor kommer en liten lista over vad jag har gjort under lovet:

Lordag: Landet

Sondag: Landet

Mandag: Stan med Elise och Ebba, sov over med Elise

Tisdag: Elise och Ebba, hemma

Onsdag: Elise och Ebba, hemma

Torsdag: Traffade Hedda

Fredag: Hos mormor & morfar, sov over med Elise och Ebba

Lordag: Creativity House, jag och Molly tog hand om Ella och Siri och sov over

Sondag: Creativity house

Ja, det var min vecka! Hostlovet har gatt super snabbt :(
Creativity House e ett stalle dar man kan mala koppar och skalar och sant.
Det e super kul!
Har e det jag malade igar:



Kram Sarah <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0